Hey there, I’m 黒い雪… usually goes with either Yuki88 or KuroiYuki88 on forums.

What I write in this blog is basically random. I write what I want to. Well, if you often visit my blog, you’ll see my weird antiques. I used to write reviews and kinda push myself to do it, but these days I just write it when I really have idea about what I want to review.

My current infatuation is Anai Chihiro, the captain of HKT48 team H, as well as the rest of HKT48 members. I still love Kalafina. Wakana is my waifu.

Private life, I’m pretty much of a hikikomori. I graduated the university and currently back to NEET life so I need to find a job.

Hobbies, you asked? Normal ones would be reading books, listening to music, and playing guitar. I’m into writing fics for the last one? Or two years.

That’s all. Thank you for your attention.

Advertisements

15 Responses to “About Me”


  1. 1 Lelouch
    January 8, 2009 at 4:37 PM

    your hikikomori and otaku syndrom are one hell of a kind babe…

    lol.. not only that, but your kind of ‘twisted’ preference for boys also need to be cured, i think u have a brain damage here babe.. lol..

    btw, happy new year.. hope u get a lil bit normal in this year…

    lots of love..

  2. January 8, 2009 at 7:59 PM

    bah… my preference for male are NORMAL… unlike u… LOLIPEDO-kun 😆

  3. 3 g4r4p1ku
    January 15, 2009 at 9:30 AM

    i think …
    there nothing wrong about a litle otaku and hikimori syndrome ゆきさん。

    every person in the world most have a portion otaku syndrome in his or her personality, but the object and portion is different for every person.

    I’m realy curios sbout the ‘twisted preference for boys’ thing. wakakaka. big laugh.

    Wish you luck

  4. January 15, 2009 at 9:35 AM

    well, gotta admit for anime/manga related i like ‘shotacon’-but-cool type bishonen *ROTFLOL* xD xD

  5. May 28, 2009 at 9:33 PM

    Wow, Just realised you added my Blog in the “Friendz” List =)

  6. 6 satria
    November 12, 2009 at 12:40 PM

    hai..hai…

  7. 7 sapi
    December 2, 2009 at 10:18 AM

    黒い雪最高!こんなの書いたの?すごい!想像以上だ!オタクで引きこうもりはそれでいいんだよ、別に悪い事じゃないから。人生は楽しめばいい世ねw
    川田まみと浜崎あゆみかw曲はいいですねその二人。
    黒い雪ちゃんにもがんばってねw それじゃ、 ミ(ノ ̄∀ ̄)ノ

  8. December 3, 2009 at 12:24 PM

    (ノ ̄∀ ̄)ノ

  9. August 14, 2010 at 10:01 PM

    -gasp- you’re Indonesian? Your English is mighty awesome!
    I study Indonesian at school except … yeah :3

  10. August 15, 2010 at 7:28 PM

    Nahhhh my English is not really good, simply practice, practice and more practice :3

  11. 11 cashstrapped_kel
    October 27, 2010 at 3:47 AM

    0.o!! Are you the same person behind the Kalafina FB entry as well??

  12. October 27, 2010 at 3:42 PM

    Yes. Great that you found me. lol.

  13. 13 MrWasabihead
    February 13, 2011 at 1:24 PM

    I’m quite in love with the song Majia myself. 😉
    Love to you, Yuki.
    -M>

  14. 14 Einz
    March 15, 2011 at 3:41 PM

    Hii….XD~ yukichan ~~~ happy birthday sorry to late XD~…just by accident found your Blog OMG~~

  15. March 15, 2011 at 10:06 PM

    errr yes thank you…. and introduce yourself, please?? (‘_’;;)


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




Calendar

October 2017
M T W T F S S
« Aug    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Archives

Categories

My Tweets

Blog Stats

  • 120,280 hits

%d bloggers like this: